No teniu articles a la cistella de la compra.
Descripció del producte
SOLANES - Cims de Porrera
Solanes és un vi que demostra el potencial de la Caranyena combinada amb quatre varietats més. Una també autòctona (Garnatxa) i tres internacionals (Cabernet Sauvignon, Syrah, Merlot). El raïm amb el qual s’elabora Solanes neix de vinyes de fins a 35 anys d’edat plantades en sòls de pissarra. La verema es fa manualment.
Varietats: Caranyena (45%), Garnatxa (35%), Cabernet Sauvignon (10%), Syrah/Merlot (10%).
Finques: Situades a la localitat de Porrera. Sòls de pissarra plantats amb vinyes d’entre 3 i 35 anys a una altitud de 350 a 500 metres. Densitat de plantació de 2.800 ceps per hectàrea.
Verema: Manual, en caixes de 12 Kg.
Elaboració: Tant la Caranyena com la Syrah van ser desrapades i espremudes, fermentant a 28ºC amb remuntats suaus durant 22-25 dies. La Garnatxa jove, la Cabernet Sauvignon i la Merlot van entrar en dipòsit amb el gra sencer i es van vinificar a una temperatura alta (32-34ºC), fent remuntats amb aire durant la fermentació, i premsats als 12- 16 dies.
Criança: Catorze mesos en barriques de roure francès de primer, segon i tercer vi i amb tines de 7.000 litres de capacitat de roure francès nou.
Nota de tast: En nas apareixen fruites negresmoltmadures, tocs de torrats molt lleugers, sotabosc, mentolats, fruits secs... En boca és sedós, untuós. Apareixen notes de regalèssia, fruits negres i uns tocs d’espècies. Els tanins sónmoltmadurs, i l’acidesa està ben integrada.
Informació addicional
| Color | Negre |
| D.O. | Priorat |
| Celler | Cims de Porrera |
| Graduació | 14.5 % |
| Volum | 75 cl |
| Temperatura de servei: | 17º |
Etiquetes del producte
Afegiu les vostres etiquetes:
Feu servir espais per a separar les etiquetes. Feu servir cometes simples (') per a frases.



.gif)