Actualment es troba a:

Llàgrimes de Tardor Negre 2007

Usa el zoom para ampliar la imagen

Allunya
Apropa

Més vistes

Llàgrimes de Tardor Negre 2007

Enviï un correu sobre el producte

Sigueu el primer a opinar sobre aquest producte

Disponibilitat: En existència

7,40 €
Afegeix articles a la cistella
O

Descripció ràpida

Vi d'un color vermell cirera intens, amb una harmonia d’aromes a fruits vermells i notes de criança, tocs fumats i especiats. Conservat en bones condicions, evolucionarà favorablement durant els 5 anys següents a l'embotellat.

Descripció del producte

Vi d'un color vermell cirera intens, amb una harmonia d’aromes a fruits vermells i notes de criança, tocs fumats i especiats. En boca és ampli, rodó, de tanins suaus, fons mineral i balsàmic, de final llarg.

En aquest vi hi intervenen principalment, la garnatxa negra i la carinyena provinents de la selecció de vinyes de més de 30 anys, junt amb l'ull de llebre i el syrah.
Totes les varietats es troben en finques diferents amb sòls i microclimes diferenciats. Les pràctiques agrícoles que se’ls ha realitzat (adobats, tractaments fitosanitaris,...) han estat en tot moment respectuoses amb el medi ambient.

La verema es realitza manualment un cop cada varietat ha arribat a l’òptim de maduresa desitjada. Totes les varietats es vinifiquen per separat. El raïm es desrapa i es xafa i es realitza la fermentació a temperatures compreses entre 26-28 ºC  amb maceracions llargues fins uns 20-25 dies. La fermentació malolàctica es fa en depòsit i tot seguit es comença la criança en barriques de roure francès i americà noves i seminoves de varies procedències ( Allier, Nevers, Vosges, Missouri,...) per l’espai  de 12 mesos, moment en que es clarifica i es filtra molt suaument i s’embotella. No es treu al mercat abans d’haver passat un mínim de 7 mesos en ampolla.

Conservat en bones condicions, evolucionarà favorablement durant els 5 anys següents a l'embotellat.

Informació addicional

Color Negre
D.O. Terra Alta
Celler Agrícola Sant Josep Bot
Graduació 14 %
Volum 75 cl
Temperatura de servei: 16º, 18º

Etiquetes del producte

Afegiu les vostres etiquetes:
Feu servir espais per a separar les etiquetes. Feu servir cometes simples (') per a frases.
 

Diseño por: